Rozhovor s Markétou Fialovou - „Písničky byly bomba..."

30.03.2022

Pár dní po plesu Gymnázia Elgartova jsme se zeptali žákyně a vystupující, Markéty Fialové, na její dojmy.

Jak se vám líbil ples Gymnázia Elgartova?

„Ples se mi moc líbil, moc jsem se na něho těšila a naprosto splnil má očekávání. Věřím, že přípravy stály hodně času a úsilí, ale rozhodně to stálo za to."

Které vystoupení se vám líbilo nejvíc?

„Všechna vystoupení se mi moc líbila, jelikož jsem byla účinkující jednoho z tanečních čísel, nejvíc jsem se těšila právě na to svoje. Velmi mě překvapilo vystoupení tanečního souboru La Quadrilla. Holky skvěle tancovaly a z vystoupení vyzařovala pozitivní energie."

Jak jste se cítila před vaším vystoupením?

„Byla jsem hodně nervózní celý den, nejvíc těsně před ním. Ale během něj stres opadl a pak jsem si to celou dobu užívala."

Co říkáte na kapelu a písničky, které hrály?

 Kapela byla skvělá. Hrály se super písničky, na které se dobře tancovalo. Písničky, které hrály na afterparty, byly bomba. Parket byl plný nadšených tanečníků a otřásal se tancem až do rána. Myslím si, že o zábavu rozhodně nebyla nouze."

Děkujeme za vyjádření pocitů a dojmů z plesu.

Hanka Bršlicová - rozhovor, zdroje obrázků: facebook.com/BabylonBrno

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky