Burger street festival Brno

07.03.2022

Tento již tradiční brněnský festival, vyplňující prostory u Galerie Vaňkovka, se tento víkend opět ujal své role nakrmit spoustu hladových krků výbornými Burgery. Tento festival se oproti minulému rozrostl o 4 stánky, jedním z nich byl i stánek U Dřeváka, který si místní návštěvníci ihned zamilovali. Jejich burgery patří totiž mezi nejlepší v Brně, ne-li v republice! Jejich popularita byla znát nejen na spokojených hodujících lidech s ikonickým dřevákovským BBQ burgerem, ale také na stále prodlužující se frontě u jejich stánku. Sám jsem ve frontě strávil hodinu, a další čtvrt hodinu jsem čekal na přípravu objednávky. Stálo to však za to! Rozhodně se k nim do restaurace vrátím. Těsně předtím, než jsem dojedl svůj burger, začala na stagi mluvit moderátorka o volící soutěži. Každý účastník akce totiž mohl hlasovat pro svoji nejoblíbenější burgrárnu. I přesto, že jsem ještě neměl dojezeno, jsem měl ve svém hlasu jasno. Dřevák si u mě získal svůj hlas. A očividně jsem nebyl sám. Když jsem si totiž těsně před koncem celé akce nesl svůj poslední burger večera, tentokrát z restaurace Amici, bylo vyhlašování výsledků hlasovací soutěže a restaurace U Dřeváka si vybojovala krásné druhé místo. Celkově byla akce povedená od organizace po jídlo. Pokud jste z okolí města, ve kterém se Burger street festivaly pořádají, určitě při návštěvě neprohloupíte.

Adam Lásko - reportáž, zdroje obrázků: burgerstreetfestival.cz

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky